Підготовлено інформаційно-просвітницькі брошури

10 жовтня 2023 року було випущено три нові інформаційно-просвітницькі брошури. Вони охоплюють різні аспекти європейських програм та інноваційних підходів

Читати далі

Розумна спеціалізація як інноваційний підхід достратегічного планування регіонального розвитку

Відбулося лекційне заняття на тему «Розумна спеціалізація як інноваційний підхід до стратегічного планування регі...

Читати далі

Презентація проєкту Жан Моне «Смарт-спеціалізація: європейський досвід стратегії регіонального розвитку»

20 грудня 2022 року у класичному університеті Тернополя відбулася презентація проєкту Жан Моне 101085642 — SSEPRD...

Читати далі

Тренінги у межах реалізації проєкту Жан Моне «Європейський досвід адаптації до змін клімату: концепт енергетичної безпеки» у ЗУНУ

На базі навчально-наукового інституту інноватики, природокористування та інфраструктури Західноукраїнського націо...

Читати далі

Лекція «Вплив зміни клімату на туризм» у межах роботи міжнародної літньої школи «Технологічні та економічні аспекти стратегії адаптації до змін клімату» (“Technological and Economical aspects of Climate Change Adaptation Strategy”)

Нещодавно, у межах роботи міжнародної літньої школи «Технологічні та економічні аспекти стратегії адаптації до зм...

Читати далі

Міжнародна літня школа «Технологічні та економічні аспекти стратегії адаптації до змін клімату» (“Technological and Economical aspects of Climate Change Adaptation Strategy”)

Упродовж 14-27 серпня 2023 р. організовано Міжнародну літню школу «Технологічні та економічні аспекти стратегії а...

Читати далі

ЗУНУ долучився до реалізації міжнародного проєкту «Синергія освітніх, наукових, управлінських та промислових компонентів для управління кліматом та запобігання зміні клімату» за програмою Еразмус+

Західноукраїнський національний університет долучився до реалізації міжнародного проєкту 619119-EPP-1-2020-1-NL-E...

Читати далі

Студенти-маркетологи ЗУНУ взяли участь у нейродослідженні у межах реалізації проєкту Жан Моне

На базі кафедри маркетингу Західноукраїнського національного університету проведено нейромаркетинговий експеримен...

Читати далі